Dobře zavedená firma z oblasti vývoje informačních systémů hledá do svého týmu v Brně pracovníka na pozici:
PRACOVNÍK IT HELP DESKU
Dodáváme informační systémy, které jsou postaveny na OS Windows XP, Windows7, Windows server 2008/2012 a databázi MS SQL 2008 /2012.
Pracovní náplň:
vzdálená podpora zákazníků (nejedná se o směnný provoz) – provoz Help Desku (po-pá: 7:00 až 15:30 hod.)
převzetí požadavků, vedení jejich evidence v IS a předávání úkolů kolegům
řešení reklamací a požadavků
dálkový servis s pomocí TeamViewer, RDP, apod.
spolupráce s realizačními a servisními pracovníky
Požadavky:
SŠ/VŠ vzdělání – technický obor (elektro, IT) nebo praxe v oblasti programování (místo je vhodné i pro SŠ nebo VŠ absolventy oboru IT)
základní znalost MS SQL
komunikační schopnosti, vstřícnost vůči zákazníkům, orientace na řešení problémů
ochotu dále se vzdělávat
Nabízíme:
zajímavá a různorodá práce v oblasti IT (možnost úvodního zaškolení)
účast na zajímavých projektech s nejnovějšími technologiemi a produkty
útulné kanceláře (žádný open space)
možnost seberealizace a odborného růstu
zajímavé mzdové ohodnocení
balíček zaměstnaneckých benefitů
firemní vzdělávání
perspektiva dlouhodobé spolupráce
vhodné i pro ABSOLVENTY SŠ nebo VŠ (IT oborů)
nástup možný ihned nebo dle dohody
* místo pracoviště: BRNO
Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.