Pracovník Help Desku – oblast IT (Brno)

Obor

IT - analýzy, architektura, IT - programování, vývoj, IT - správa sítí, IS a HW

Lokalita

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Baví Vás komunikace s uživateli IT technologií? Rád pomáháte druhým při řešení problémů? Brněnská softwarová společnost, která svým zákazníkům dodává osvědčené SW řešení, hledá do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici:

PRACOVNÍK IT HELP DESKU

Dodáváme informační systémy, které jsou postaveny na OS Windows, Windows server a databázích MS SQL.

Pracovní náplň:

  • technická a aplikační podpora stávajících zákazníků (firemní klientela, veřejná správa)
  • komunikace se zákazníky s využitím emailu, telefonu a Helpdesku
  • dálkový servis s pomocí TeamViewer, RDP, apod.
  • řešení zákaznických požadavků
  • spolupráce s vývojovým, testovacím a obchodním oddělením
  • práce na 1 směnu (denní směna)

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání – ideálně technický obor (elektro, IT) nebo praxe v oblasti programování
  • základní znalost MS SQL
  • komunikační schopnosti, vstřícnost vůči zákazníkům, orientace na řešení problémů
  • ochota dále se vzdělávat

Nabízíme:

  • zajímavá a různorodá práce v oblasti IT (možnost úvodního zaškolení)
  • účast na zajímavých projektech s nejnovějšími technologiemi a produkty
  • útulné kanceláře (žádný open space)
  • možnost seberealizace a odborného růstu na pozice tester, konzultant, … apod.
  • zajímavé mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů
  • firemní vzdělávání
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • vhodné i pro ABSOLVENTY SŠ nebo VŠ (IT oborů)
  • nástup možný ihned nebo dle dohody

* místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.