Obchodní referent/ka s AJ (Blansko)

Obor

Administrativa, Obchod, prodej

Lokalita

Jihomoravský kraj

Plat

30.000,- až 40.000,-

Popis pozice

Máte zkušenosti s obchodní administrativou a chcete využít svoji znalost angličtiny v praxi? Do středně velkého obchodního týmu výrobní strojírenské společnosti, která dodává své výrobky do celého světa, hledáme komunikativní a týmovou osobnost na pozici:

OBCHODNÍ REFERENT/KA s AJ

Pracovní náplň:

  • administrativní zpracování obchodních případů, tvorba cenových nabídek, práce s podnikovým informačním systémem
  • přijímání objednávek, koordinace plnění zakázek, komunikace se zahraničními zákazníky
  • poskytování zákaznického servisu, poradenství, řešení reklamací
  • podílení se na marketingových aktivitách (propagační materiály, různé akce… apod.)
  • spolupráce s dalšími odděleními společnosti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné administrativní obchodní pozici výhodou (nikoliv podmínkou)
  • dobré komunikační a organizační schopnosti, týmový hráč
  • příjemné vystupování, zákaznicky orientovaný přístup
  • znalost ANGLIČTINY pro jednání se zákazníky
  • uživatelská znalost MS OFFICE (Excel, …)

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti v oboru
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • odpovídající mzdové ohodnocení + bonusy dle obchodních výsledků
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, firemní stravování, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce

Místo pracoviště: okres Blansko – dostupnost do 30 minut z Brna

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.

    Pole označená hvězdičkou (*) musí být vyplněna.

    Osobní údaje

    Jméno *

    Příjmení *

    Kontaktní údaje

    Emailová adresa *

    Telefon / mobil

    Bydliště

    Přidat životopis

    Souhlas se zpracováním osobních údajů udělen: Souhlasím s tím, aby společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. (se sídlem v Brně, Šilingrovo nám. 257/3, IČ: 28327217) uchovávala, zpracovávala a využívala moje osobní údaje v rozsahu, jak jsem je sám/sama společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. dobrovolně poskytl/a doručením svého profesního životopisu, popř. v rámci mé další komunikace se společností INVENT HR Consulting, s.r.o. <br> Společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. může mé osobní údaje používat výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání (prováděné v souladu s legislativou České republiky) a v rámci jednotlivých výběrových řízení je zpřístupnit svým smluvním partnerům – potenciálním zaměstnavatelům, a to do případného odvolání tohoto Souhlasu. <br> Tento svůj souhlas mohu kdykoli s účinky do budoucna odvolat, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailu. Po úplném odvolání souhlasu již moje osobní data nebudou nadále zpracovávána a nebudu již nadále ze strany společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. oslovován s případnými nabídkami zaměstnání. Prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů mohu dále požadovat informace o svých údajích uchovávaných společností INVENT HR Consulting, s.r.o., jakož i opravu, vymazání nebo zablokování mých osobních údajů.

    Potvrzení o úspěšném odeslání formuláře Vám přijde na zadanou emailovou adresu.