ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODD. s NJ nebo AJ – BRNO (až 42.000 Kč + 13.+14.plat)

Obor

Administrativa

Lokalita

Brno

Plat

40.000 - 42.000 Kč

Popis pozice

  • Brno

Motivuje Vás zvládnutí každodenní operativy při zajišťování podpory obchodního oddělení? Rád/a byste uplatnil/a své znalosti, zkušenosti a komunikační schopnosti v moderním prostředí u zaměstnavatele, pro kterého je důležitý rozvoj a spokojenost jeho zaměstnanců? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka

Pro našeho klienta – zahraniční výrobní a obchodní společnost hledáme kandidáta/tku na pozici:

ASISTENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s NJ nebo AJ

Pracovní náplň:

  • fakturace, evidence došlých faktur
  • organizace schůzek a jednání
  • cestovní příkazy
  • správa a zajištění provozního materiálu
  • komunikace s návštěvami a s ostatními odděleními

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxi na obdobné pozici velkou výhodou
  • znalost systému SAP velmi vítaná
  • komunikativní znalost NJ nebo AJ
  • výborné komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost

Nabízíme:

  • zázemí silné zahraniční společnosti v oboru
  • odpovídající mzdové ohodnocení + 13. + 14. plat
  • vstřícný a přátelský přístup ze strany kolegů
  • firemní vzdělávání
  • možnost osobního a profesního růstu
  • týden dovolené navíc
  • 4 dny sick days

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme

    Pole označená hvězdičkou (*) musí být vyplněna.

    Osobní údaje

    Jméno *

    Příjmení *

    Kontaktní údaje

    Emailová adresa *

    Telefon / mobil

    Bydliště

    Přidat životopis

    Souhlas se zpracováním osobních údajů udělen: Souhlasím s tím, aby společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. (se sídlem v Brně, Šilingrovo nám. 257/3, IČ: 28327217) uchovávala, zpracovávala a využívala moje osobní údaje v rozsahu, jak jsem je sám/sama společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. dobrovolně poskytl/a doručením svého profesního životopisu, popř. v rámci mé další komunikace se společností INVENT HR Consulting, s.r.o. <br> Společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. může mé osobní údaje používat výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání (prováděné v souladu s legislativou České republiky) a v rámci jednotlivých výběrových řízení je zpřístupnit svým smluvním partnerům – potenciálním zaměstnavatelům, a to do případného odvolání tohoto Souhlasu. <br> Tento svůj souhlas mohu kdykoli s účinky do budoucna odvolat, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailu. Po úplném odvolání souhlasu již moje osobní data nebudou nadále zpracovávána a nebudu již nadále ze strany společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. oslovován s případnými nabídkami zaměstnání. Prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů mohu dále požadovat informace o svých údajích uchovávaných společností INVENT HR Consulting, s.r.o., jakož i opravu, vymazání nebo zablokování mých osobních údajů.

    Potvrzení o úspěšném odeslání formuláře Vám přijde na zadanou emailovou adresu.