ASISTENTKA ředitele – Jihlavsko (35.000 Kč+ 13.plat + odměny)

Obor

Administrativa

Lokalita

Jihlavsko

Plat

34.000 - 36.000 Kč + 13.plat + odměny

Popis pozice

Motivuje Vás zvládnutí každodenní operativy při zajišťování administrativního chodu firmy? Rád/a byste uplatnil/a své znalosti, zkušenosti a komunikační schopnosti v příjemném prostředí u zaměstnavatele, pro kterého je důležitá spokojenost jeho zaměstnanců? Pak by Vás mohla zaujmout tato pracovní nabídka

Pro našeho klienta – tradiční dodavatelskou společnost na Jihlavsku hledáme kandidátku na pozici:

ASISTENTKA ředitele

skvělá příležitost pro samostatnou a flexibilní juniorní kandidátku nebo pro zkušenou administrativní pracovnici, schopnou ocenit slušný a přátelský přístup ze strany vedení

Pracovní náplň:

  • zpracování a evidence faktur
  • tvorba smluv
  • zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců středně velké firmy
  • pošta, správa a zajištění provozního materiálu
  • komunikace se subdodavateli a s ostatními odděleními ve firmě

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • relevantní praxe na obdobné pozici je výhodou
  • znalost systému POHODA velmi vítaná
  • komunikační schopnosti, samostatnost, spolehlivost
  • ŘP sk B s praxí

Nabízíme:

  • stabilní zázemí firmy zavedené v oboru, s téměř rodinnou atmosférou na pracovišti
  • velmi dobré mzdové ohodnocení + 13. plat + pravidelné odměny
  • vstřícný a přátelský přístup ze strany kolegů
  • firemní vzdělávání
  • stravenkový paušál v hodnotě 100 Kč
  • týden dovolené navíc

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM, případně volejte na mobilní číslo: 775 427 953. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme

    Pole označená hvězdičkou (*) musí být vyplněna.

    Osobní údaje

    Jméno *

    Příjmení *

    Kontaktní údaje

    Emailová adresa *

    Telefon / mobil

    Bydliště

    Přidat životopis

    Souhlas se zpracováním osobních údajů udělen: Souhlasím s tím, aby společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. (se sídlem v Brně, Šilingrovo nám. 257/3, IČ: 28327217) uchovávala, zpracovávala a využívala moje osobní údaje v rozsahu, jak jsem je sám/sama společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. dobrovolně poskytl/a doručením svého profesního životopisu, popř. v rámci mé další komunikace se společností INVENT HR Consulting, s.r.o. <br> Společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. může mé osobní údaje používat výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání (prováděné v souladu s legislativou České republiky) a v rámci jednotlivých výběrových řízení je zpřístupnit svým smluvním partnerům – potenciálním zaměstnavatelům, a to do případného odvolání tohoto Souhlasu. <br> Tento svůj souhlas mohu kdykoli s účinky do budoucna odvolat, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailu. Po úplném odvolání souhlasu již moje osobní data nebudou nadále zpracovávána a nebudu již nadále ze strany společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. oslovován s případnými nabídkami zaměstnání. Prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů mohu dále požadovat informace o svých údajích uchovávaných společností INVENT HR Consulting, s.r.o., jakož i opravu, vymazání nebo zablokování mých osobních údajů.

    Potvrzení o úspěšném odeslání formuláře Vám přijde na zadanou emailovou adresu.