Pracovník Back Office – ruština nebo maďarština (Brno)

Obor

Administrativa, Customer service, Obchod, prodej

Lokalita

Jihomoravský

Plat

40.000,- až 45.000,-

Popis pozice

Domluvíte se slovem i písmem rusky nebo maďarsky? Máte již pracovní zkušenosti v oblasti obchodní administrativy, případně zákaznického servisu? Úspěšná obchodní společnost hledá posilu na pozici:

PRACOVNÍK BACK OFFICE – RUŠTINA nebo MAĎARŠTINA

Pracovní náplň:

  • zpracování objednávek v informačním systému dle požadavků zákazníků
  • podpora obchodních zástupců v daných zemích – země Pobaltí nebo Maďarsko
  • komunikace se zákazníky v ruštině nebo maďarštině (emailem, telefonicky)
  • spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání – ideálně technického směru
  • praxe na obdobné pozici (obchod, nákup, zákaznický servis) – technické produkty
  • komunikativní znalost RUŠTINY nebo MAĎARŠTINY – jednání se zákazníky
  • uživatelská znalost MS OFFICE
  • dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost

Nabízíme:

  • zázemí zavedené společnosti v oboru,
  • příjemné pracovní prostředí
  • kvalitní mzdové ohodnocení
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, …)
  • firemní vzdělávání
  • možnost seberealizace a odborného růstu
  • perspektiva dlouhodobé spolupráce
  • 13.plat

* místo pracoviště: BRNO

Jestliže Vás zaujala naše nabídka, zašlete svůj strukturovaný životopis pomocí tlačítka MÁM ZÁJEM. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Děkujeme.

    Pole označená hvězdičkou (*) musí být vyplněna.

    Osobní údaje

    Jméno *

    Příjmení *

    Kontaktní údaje

    Emailová adresa *

    Telefon / mobil

    Bydliště

    Přidat životopis

    Souhlas se zpracováním osobních údajů udělen: Souhlasím s tím, aby společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. (se sídlem v Brně, Šilingrovo nám. 257/3, IČ: 28327217) uchovávala, zpracovávala a využívala moje osobní údaje v rozsahu, jak jsem je sám/sama společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. dobrovolně poskytl/a doručením svého profesního životopisu, popř. v rámci mé další komunikace se společností INVENT HR Consulting, s.r.o. <br> Společnost INVENT HR Consulting, s.r.o. může mé osobní údaje používat výhradně pro účely zprostředkování zaměstnání (prováděné v souladu s legislativou České republiky) a v rámci jednotlivých výběrových řízení je zpřístupnit svým smluvním partnerům – potenciálním zaměstnavatelům, a to do případného odvolání tohoto Souhlasu. <br> Tento svůj souhlas mohu kdykoli s účinky do budoucna odvolat, a to písemně nebo prostřednictvím e-mailu. Po úplném odvolání souhlasu již moje osobní data nebudou nadále zpracovávána a nebudu již nadále ze strany společnosti INVENT HR Consulting, s.r.o. oslovován s případnými nabídkami zaměstnání. Prostřednictvím výše uvedených komunikačních kanálů mohu dále požadovat informace o svých údajích uchovávaných společností INVENT HR Consulting, s.r.o., jakož i opravu, vymazání nebo zablokování mých osobních údajů.

    Potvrzení o úspěšném odeslání formuláře Vám přijde na zadanou emailovou adresu.